Zinderende zenuwen & dromen die in vervulling gaan - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Margot - WaarBenJij.nu Zinderende zenuwen & dromen die in vervulling gaan - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Margot - WaarBenJij.nu

Zinderende zenuwen & dromen die in vervulling gaan

Blijf op de hoogte en volg Margot

02 April 2015 | Nederland, Nederland

Morgen gaat mijn droom eindelijk in vervulling!
Al een aantal jaar droom ik van een reis naar Zuid-Amerika: Spaans leren en vrijwilligerswerk doen. En nu is het eindelijk zo ver.
Over 19 uur zit ik in het vliegtuig en kan het grote avontuur beginnen.

Mijn tas is gepakt, ik heb mijn vaccinaties gehaald en de zenuwen beginnen nu ook langzaam toe te nemen. Hoewel ik hier al ontzettend lang naar uitkijk, heb ik nog niet het idee dat ik morgen aan de andere kant van de wereld zit. Waarschijnlijk komt dat ook pas wanneer ik in Lima uit het vliegtuig stap.

Na Parijs en Nice zoek ik het nu dus wat verder van huis en ook nog eens in een niet-Franstalig land, als dat maar goed gaat!
Gelukkig heb ik eerst vier weken de tijd om het Spaans onder de knie te krijgen. Aangezien ik in die eerste vier weken in een gastgezin zal verblijven, ga ik er wel vanuit dat ik de taal snel leer.
Na deze vier weken ga ik vier weken vrijwilligerswerk doen bij een crèche in Cusco. Ik ben ontzettend benieuwd hoe dat zal zijn, maar ik weet zeker dat ik er een fantastische tijd ga hebben.
Aangezien ik niet alleen Cusco wil zien, maar ook de omgeving, ga ik na deze acht weken nog vier weken backpacken. Mijn plan is om twee weken door Bolivia te trekken en daarna nog twee door Peru. Waar ik precies naartoe ga, weet ik nu nog niet, maar gelukkig heb ik nog voldoende tijd om me daarop voor te bereiden!

Eén ding is zeker: ik heb ontzettend veel zin in deze reis en ik verwacht dat het een geweldige ervaring zal worden!

Tot snel!

Liefs,
Margot

  • 02 April 2015 - 18:22

    Ilse:

    Hi Margot!

    Wat leuk zeg zo'n blog. Echt spannend allemaal zeg, maar zo super leuk voor je!!

    Ga er maar lekker van genieten meissie!!

    Ik zal alle factuurtjes hiero netjes in de ordners opbergen:-) Ben echt heel blij, dat je alles zo netjes hebt gemaakt op mijn afdeling!! Thanks!

    Nou ik wens je nogmaals een hele goede reis toe morgen, pas goed op jezelf en geniet ervan!!

    Liefs,

    Ilse

  • 02 April 2015 - 18:48

    Maron:

    Wat spannend!!! :D
    Maar zal vast gaaf worden!
    Wist niet dat je al zo snel ging joh!
    Hebben we nog niet echt kunnen kletsen hahaha....
    Succes en ik zal je volgen :)
    xx

  • 02 April 2015 - 18:59

    Thirza:

    Margot! Echt super zo'n reis, ik ben echt jaloers. En Bolivia is awesome! Vergeet zeker niet de Salar de Uyuni te bezoeken :) Heel veel plezier, maar dat gaat sowieso wel goed komen.

  • 02 April 2015 - 19:05

    Jolanda Groot:

    Go, dat is helemaal super! Ik hoorde al via Lotte over deze 'ambitie' :-) Kijk maar eens hoe het bevalt en laat lekker alles over je heenkomen. Vergeet niet een selfie te maken met de lama's daar :-P liefs

  • 03 April 2015 - 00:49

    Ans Neus:

    Hallo Margot

    Wat gaaf wel echt weer iets voor jou. Geniet en bekijk veel ik ga je volgen.

  • 03 April 2015 - 09:40

    Anita Jansen:

    Hoi Margot,

    Wat een ontzettend gaaf avontuur ga je tegemoet.
    Onwijs veel succes en plezier. En ik blijf zeker je verhalen volgen. :-)

    Geniet ervan!

    Groetjes,
    Anita

  • 03 April 2015 - 12:45

    Angelic:

    Ha die Margot je bent nog geen 4 uur weg en nu al kijken op je reisverslag....ha ha nou meid heeeel veeel plezier geniet ervan en tot kijk liefs uit Oss...fam Ulijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margot

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 6921

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: