Bolivia, here I come! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Margot - WaarBenJij.nu Bolivia, here I come! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Margot - WaarBenJij.nu

Bolivia, here I come!

Blijf op de hoogte en volg Margot

01 Juni 2015 | Peru, Cuzco

Het eerste deel van mijn reis zit erop. De acht weken in Cusco zijn voorbij en vanavond is het dan echt tijd om deze stad, die toch wel een beetje als mijn thuis is gaan voelen, te verlaten.


De afgelopen acht weken waren geweldig en ik heb ontzettend veel geleerd. Op dit moment heb ik wel héél erg veel zin om verder te gaan. Een nieuw land ontdekken, heel veel nieuwe dingen zien en gewoon genieten van het reizen.


Deze laatste week was eigenlijk vrij rustig. Natuurlijk waren er heel veel 'laatste keren'. De laatste keer naar het beste burgerrestaurant van Cusco, de laatste keer naar de markt, de laatste keer naar een veganistisch restaurant etc.
De laatste dag vrijwilligerswerk was erg leuk. Er was een voetbaltoernooi voor ongeveer zes peuterscholen uit de omgeving. Alle ouders waren ook gekomen, dus het was gezellig druk. Uiteindelijk zijn we zelfs tweede geworden!


Vanavond nemen we, Hannah, Disa en ik, de bus naar Puno waar we morgenochtend om 6 uur aan zullen komen. Om 11 uur gaan we dan richting de Boliviaanse grens en uiteindelijk zullen we rond 1 uur in Copacabana zijn.
Het schijnt dat er een strand is, dus waarschijnlijk gaan we lekker een middagje relaxen!


Dinsdag nemen we de bus naar La Paz waar we één dag zullen blijven om vervolgens de nachtbus naar Uyuni te nemen. Uyuni is het startpunt voor de meeste tours naar de Zoutvlaktes. Ik heb alleen maar fantastische verhalen gehoord over deze plek, dus ik ben erg benieuwd!


Sowieso ben ik ontzettend benieuwd naar Bolivia. Zodra ik een goede internetverbinding heb, zal ik jullie bijpraten!


Tot snel!


Liefs,
Margot

  • 01 Juni 2015 - 02:22

    Rein W.M. Van Zandvoort:

    Hoi Margot,

    Zo zie je maar, de tijd vliegt voorbij, zeker als je alleen maar leuke en nieuwe dingen doet, inmiddels al 8 weken!
    Een goede reis, en blijf vooral plezier hebben in de dingen die je doet!

  • 05 Juni 2015 - 14:48

    Roel:

    Hey Margot,

    Wat een schitterende verhalen allemaal; fijn om te lezen dat je het zo enorm goed naar je zin hebt. Mooi land hè, Peru? :) Heel veel plezier nog in Bolivia.

    Groetjes, Roel

  • 05 Juni 2015 - 20:25

    Gera:

    Ik ben er eens even goed voor gaan zitten en heb je laatste reisverslagen doorgelezen ! Wat maak je toch een mooie reis Margot !
    En nu in Bolivia ! Geniet ervan !
    Veel groetjes, Gera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margot

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 6929

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: